Ads by Nuffnang

Thursday, February 4, 2010

Reaching out to the stars for you

And just for you. You are what I've lived for. I searched for you, made a few wrong turns and finally I reached you. Mmg I admit, sense of direction I agak lemah. Mmg fail. Mmg I tau the first thing I nak beli ngn my first salary adalah sebuah GPS sebab I xnak sesat2 and nnt if sesat I panik. And if I panik, I'll call you and manalah tau time tu you tgh meeting or tgh busy kerja and nnt I kacau you sebab I sesat x dapat nak g lunch dgn you. And nnt I tau you akan buat keputusan, biar you yg fetch I, you yg dtg kt I sebab I selalu sgt sesat. Kan?

Okay. Jauh gilaa from what I intended to say.

You made it clear that you only want me. And I want you too. Oh sgt sweet bila mcm tu kan? I nak you, you nak I. Tapi bila I nak makan dekat Pumpkin, you nak makan dekat Segamat Corner. Kenapa? I nak BB tapi you xnak BB. You kata x cool. Huh. Obviously kita x sehati sejiwa. Tp xpe. I don't care who you are, where yo're from, don't care what you did, as long as you love me. Eceyyy. Lagu nk BSB je!

I semangat nak balik esok sebab nak tgk you main futsal and enter sukan kolej. Tapi if you x jadi main futsal, I x kira, I nak jgk tgk you sepak2 bola masuk goal. You sorg2 je main pn xpe, I x kisah. I balik sebab nak cheer you and tgk you shoot banyak2 so if you x jd main futsal, you still kena main futsal sorg2 demi I!

I want nobody nobody but you (lagu tema berkumandang)

I sayang you! I may not be a perfect lover but you made me feel so complete that I am perfect in my own way.

No comments:

Post a Comment