Tonight, I am being serenaded by frogs. Sheesh. Bila Gabe Bondoc mau serenade saye???? So lately I've been busy. Tu la, update blog pn satu due ayat je kan? Malam ni trase rajin mengarang.
I have a feeling that I'm gonna be stuck here in campus for quite a while. Maybe raya baru bley balik. Oh, sob sob. Ibu abah, I miss you so much. Now I'm actually installing The Sims 3 in my laptop which resulted in hanging my laptop. Ok, buruk btol bunyi tu. Maksud nye laptop saye 'hang'. Dh la 'hang', installation lembab plak tu. N I'm still wondering why I bothered to install it in the first place. Pfft.
Now I also own a new bad habit. Selalu lupe tekan 'send' button lpas type message. Dah la sendiri terlupe tekan, lepas tu marah kenapa orang yang di message lambat reply. Trok btol. N usually lepas more than 15 mins, baru terperasan lah yang x 'send' message kan? Itu pn if terlintas nk check. If x, sampai esok lah jawab nye. Maaf kawan2, JIKA ADA SEBARANG EMERGENCY, SILA CALL. Bukan sebab message x di layan, tp sbb x 'send' reply sampai esok.
This bloody Saturday, I got 2 tests. Straight. WTF? Tp xpe. Motivasi lebih untuk merajinkan diri. N next weekend pon ade test, the next weekend pn ade test. Bila la boleh balik KL ni? Rindu sgt dah ni.. T_T
So there you go. An update from me. :)
PS: You owned me.

No comments:
Post a Comment