Ads by Nuffnang

Monday, May 11, 2009

Home Sweet Home.

Being at home is the best feeling ever probably. True.

Okayyy, td bru balik from watching BOHSIA: Jgn Pilih Jln Hitam. Again. Call me whtever tp I LIKE THT MOVIE. I think it's worth wtching la.

Skrg rase mcm nk mkn. Oh, am so gona be fat duduk rumah for many weeks with mom's cooking. =)

Right this moment, I feel elevated.


Ps: Sumpah Shamsul Yusoff rempit Malaysia paling handsome!!!

4 comments:

  1. im going to ignore the last statement u made and say.



    I Miss U soo MUCH IDDIE
    oh, btw, ayah aku bgtau he was in a meeting or something and ayah anda ada.
    oh. see?.
    told u, my dad knows ure my fren.
    dy ingat kot.
    ntah bile aku bgtau aku pun dh lupe.heh,im that old u know.


    hahaha, syamsul yusoff tak sehandsome real rempits okay ( in a sense of rempting la kan, bwahahah)

    ReplyDelete
  2. id, i nak jumpe suki jap lg.
    ble nk kte nk hangout nih?
    hehuhooo;p

    ReplyDelete
  3. ade org ckp, bro macam anak yusof haslam tu. tp bro x terima. sebab bro x hensem, tapi comel! yayayaya!

    ReplyDelete
  4. kalau i jadi mat rempit boleh kalah kan shamsul yusoff x..?

    ReplyDelete