Ads by Nuffnang

Thursday, June 11, 2009

Because I'm not creative but I'm determined to prove that I am.

I don't need me a basketball player  - tp if basketball player pn xpe jgk lah!
All I need is somebody that's down for me - yeah, ini mesti..
And he don't have to have money - oh, saye tidak perlukan kekayaan. :p
His love is just like honey - cintanya seperti madu. erk?? haha!
It's so sweet to me - ye, ianya sgt la manis utk saye. hehe.

He can have everything in this world die boleh je dpt sape2 or ape2 die nk..
But he'll sacrifice it all for me - tp die pilih saye!!!! yay!!
And I made up my mind - dan saye dh pasti
I'm in love this time - saye telah jatuh cinta.. awww..
And it feels so real - dan ia terasa benar. ceyyy, ayat lebih!

They can say that I am crazy - mereka bley ckp saye gila. oh, mereka mmg ckp saye gila.
For making him my baby - sbb bersama die. so wht??
But that's how it's gonna be - ha, terimalah hakikat. xley nk wt ape dh..
See I done been through many changes - sumpah grammar tunggang langgang ayat neh!
But this one I ain't changing - oh, kali ni saye xnk tuka. tuka ape? haha.
It's gon stay the same - tidak akan berubah. wah.

I can have everything in this world - saye bley dpt ape shj dlm dunie ini.
But I'll sacrifice it all for him - tp kerana dia, eceyyyyy.. adoi, ape dh jd Id??
And I made up my mind - dan saye confirm
I'm in love this time saye syg die, bley?
And it feels so real - ade masalah? 

And I - dan saya..
Know he won't break my heart - erh, yg ni tatau la. xpe, have faith Id!!
And I - dan saya..
Know we won't ever part - oh, sdey.. 
It's time, time for us to settle down - sudah tiba masa, masa utk ntah la. settle down lah kot.
And I - dan saya..
Wanna be with him forever - mahu bersama die shj. oke?

I love you - tau x?
And all of the things that you do - even yg bodo2 jgk. 
Oh baby please - tlg eh?
I need you - show me n be with me thru my ups n downs.
So believe me - trust me, pcayela.. i xpnah tipu u. haha!
I do - btol tau, sumpah!
Cause I love you sbb syg awak lah.
And every little thing you do mcm bile u buat lawak bodoh yg x brp nk klaka tu.
They don't know how I feel - let them be, k? 
Cause I know this is real.. - this one is true. straight from the heart.

END - habis daaaaa...

PS: I'm hungry lahh. Oh, I knw ur reading this. :)

2 comments:

  1. wah wah wah.. nak lawan bro ye?
    takpe, nnt bro cuba buat in English.
    mesti grammar hancur punya la.
    haha.

    ReplyDelete